באוירת פורים – תמונות מופרכות שהייתי חייבת לחלוק עם העולם

יש דברים שאני עוברת לידם וחייבת לצלם. אבל אז מה?

או. אז הנה פריבילגיה שיש לי כבלוגרית (גם אם בעייתית)  – יש לי איפה לשים את כל הדברים המשונים, המוזרים והמפעימים שאני קולטת במצלמת הטלפון שלי…

נתחיל בשני סטיקרים:

np habla espaniol

למקרה שחשבתם לבקש הוראות הגעה.

והשני (העליון סתם הזוי, השני פשוט גאוני)

וואלה

נמשיך במעט צדק פואטי. השלט הזה תמיד הטריד אותי, כאילו, אין לכם שום דבר יותר הגיוני לכתוב על רות?? אחת משתי נשים שיש על שמן ספר ב@(*&תנ"ך?!?!

נו באמת

ואז באה מישהי גאונה (נניח שזו מישהי, ברוח מרב מיכאלי) ועשתה מעשה:

!that’s better

ללא ספק ממצה יותר…

נמשיך במקבץ אמת בפרסום, או: הרפתקאותי בסופר…

אמת בפרסום

אני אישית מעדיפה את נוזל הרצפות שלי ניחוחי ונעים, תודה על האזהרה, לא אקנה.

נכון שתמד התלבטתם מול המקפיא בסופר איזה פרות אתם רוצים? יש פרות רזות ושמנות, פרות אדומות, אז הנה, כאן יש מיקס:

cows
עוד אחד שהוא סוגשל אמת בפרסום, אם כי רב הנסתר על הנגלה:

אז מה זה כן?

אז מה זה כן? צולם, אגב, אי שם באוניברסיטת בן גוריון בנגב. ועוד אומרים שהעברית היא מבוך..

לימוד נגב היה באמת נחמד, אבל – נו באמת…ילידים, מה ההיפך מלמעלה?

ילדים, מה ההיפך מלמעלה?

ועוד נו באמת אחד: פלאפל אורגני!?!?! (רגע, ומה עם הסביח, הוא לא אורגני?)
רק בתל אביב

ולסיום – עוד מבאר שבע – הפתרון האולטימטיבי לכל בעיה או מצוקה שחשתם: בדיוק מה שחיפשתי!

אין בעד מה

🙂

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, תמונות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על באוירת פורים – תמונות מופרכות שהייתי חייבת לחלוק עם העולם

  1. חביבה :) הגיב:

    🙂 מאד…

    אהבתי

  2. עלמה הגיב:

    בחיי, אני צריכה להתקשר לאבו יאסין הזה
    לא ידעתי שהחזרת את הבלוג לחיים! מזל טוב

    אהבתי

להשאיר תגובה

