קניתי דיסק.

היום קניתי דיסק.

כן, הדבר העגול הזה שבא בקופסה דקה מרובעת.

לא היה לי מה לעשות איתו באותו רגע אז שמתי אותו בתיק. איזה מוזר זה שמוכרים לך דבר שאתה לא יכול להשתמש בו!

תחשבו על זה, לרוב האנשים יש נגן אםפי בתיק רוב הזמן, אבל אם הם יקנו מוסיקה באופן נורמטיבי – הם לא יוכלו להשתמש בה!

עכשיו תגידו שבאופן נורמטיבי זה לקנות באינטרנט יש למחשב. בסדר. אבל תעשיית המוסיקה בארץ עוד לא עובדת ככה ברובה. חוצמזה שיש את כל העניין עם העטיפה של האלבום, שיש בה מילים לשירים, ומידע על המעבדים והנגנים, ותמונות, ועיצוב מושקע. וגם הצורך הזה להחזיק משהו ביד.

אני מניחה שהצעד ההגיוני יהיה למכור את האלבומים באיזושהי עטיפה מרובעת, שבתוכה במקום חתיכת פלסטיק מוכספת, או חתיכת פלסטיק עם סליל חום או חתיכת ויניל חרוטה יהיה כרטיס זיכרון שאפשר להכניס לאם פי (המכשיר שלי סיפר לי כשקניתי אותו שאפשר לקנות מעין תכניות רדיו על כרטיס. אבל זה נשמע לי כמו סוגשל היטמן אז התעלמתי). או אולי שפשוט בחנות תיתן את המכשיר שלך והם יטענו עליו את המוסיקה. זה גם ירוק יותר. עדיין עם עטיפה והכל, רק בלי הפלסטיק והמתכת שמחזיקים את המידע.

מצד אחד אני מרגישה עכשיו כאילו עוד רגע יתחילו פה תגובות שיקראו לי דינוזאור ויראו לי שכל זה כבר קיים וקורה, ורק אני נשארתי מאחור,

מצד שני נכנסתי היום לחנות שמכרה דיסקים

וקניתי דיסק….

נ.ב.

שימו לב, בלינק של החנות יש תשובה מסוימת למה שכתבתי פה…

פוסט זה פורסם בקטגוריה מוסיקה, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על קניתי דיסק.

  1. שרה הגיב:

    אלבום טוב. אני אוהבת את נעם רותם 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

