‫יהודים ורכבות תמיד היו שילוב יעיל…‬


זה מטוס? זה חמור לבן? זה צ'אק נוריס? לא, זו הרכבת הקלה!!

יצאתי לרכיבת ניסיון ברכבת הקלה. זה לא חלום, הרכבת אשכרה עצרה בתחנות והעלתה נוסעים. לא כאלה עם וסטים צהובים, לא שקי חול, סתם אנשים כמוני וכמוך עם המון ילדים, סלים ומצלמות. חינם, מה, לא תיסעו? 

מהירות ממוצעת: קילומטר וחצי לשעה. מיזוג: לא מצליח להתגבר על ההמונים. המונים: מזכיר לי משטרים אפלים. וההכרזה "דוידקה דוידקה דוידקה" (נראה לי על משקל חסמבה חסמבה חסמבה) עתידה להפוך לאייקון. mark my wordsיהודים על הרציף

אבל למה להיות שליליים? אסתפק בציטוט נוסע שעמד לידי ודיבר בטלפון: ממש ז'נבה

פוסט זה פורסם בקטגוריה אופניים, חברתי, יהודים, מחאה, סביבה, תחבורה, תמונות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על ‫יהודים ורכבות תמיד היו שילוב יעיל…‬

  1. karen הגיב:

    אני בטוחה שהנוסע לידך לא היה בהכרה;)

    אהבתי

  2. איילת הגיב:

    לא, לא ניסע. כי השילוב המנצח היה יהודים, רכבות וגרמנים.
    אולי לקראת הבחירות הבאות נמצא פוליטיקאי שיביא גל עליה ממינכן. הרי לא מזמן אושר חוק הוד"לים, לפחות שמשהו מועיל ייצא מזה…
    ובכל מקרה, אנחנו [זאת אומרת אני] גאים בך על נסיעת הניסיון. ואגב נסיעת ניסיון, האם לא הגיעה מעלית חילוץ למשמע קריאת "חסמבה"? אם לא, אז ייתכן שכדאי להעביר המלצה כזאת לראש העיר, מארגן המסיבות הידוע.

    אהבתי

  3. רעות הגיב:

    מהתמונות (הקשות) עולה שבתחנה אין צל, וניכר שבגשם לא יהיה מחסה וכולנו נרטב
    חוצמזה, האם נכון שהרכבת מופעלת כעת במתכונת נסיון, כלומר פועלים באופן משמעותי פחות קוים בתדירות פחותה, ומכאן הסרדיניות הקשה הנחזית בתמונות? (אגב, דבר נוסף הנחזה בתמונות הוא בחור נאה בעל שיעור קומה ההופך אותו לראוי חיתון…)
    בתור לקוחה עתדית של הרכבת, אני מצפה בכליון עיניים ובקוצר רוח לדיווחים נוספים על *קורות הרכבת בעיר הקודש* (וגם לספר ילדים בשם זה)

    אהבתי

  4. רעות הגיב:

    אגב, מה פשר התגית "צ'אק נוריס"?

    אהבתי

    • elirazs הגיב:

      צ'אק נוריס הפך בשנים האחרונות לשם נרדף לכוח בלתי מנוצח, על טבעי ומופלא, ועל כן הקישור (זה נמצא גם בכותרת לאחת התמונות, אם תניחי עליה עכבר תראי…) 🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה