כן, הבלוג הפך משני ,הוא רק הבית של רשימת הקריאה….

אשכרה עברו שנתיים מאז שעדכנתי את הרשימה. תודה לת' שבסך הכל ביקשה בפייסבוק המלצה לספרים הכי טובים שקראנו בחיים, ורק כשסיימתי לכתוב לה המלצות נזכרתי שבעצם הרוב כבר פה.

אז הספקתי לחיות שנתיים בניו יורק, לחזור לארץ, לעבור לתל אביב, למצוא עבודה חדשה, שאפילו מבקשת ממני לכתוב בבלוג מדי פעם (וזה אחרי כמה חודשי אבטלה באמת מבאסים אבל שווים את זה במבט לאחור, אם אי פעם אחזור לכתוב פוסטים חוץ מרשימת הקריאה ודאי אכתוב על זוועות של חיפוש עבודה. עכשיו תחזרו למשרד ותשלחו תשובות לכל האנשים שלא חזרתם אליהם אחרי ראיון, ואז למי שאפילו רק שלחה קו"ח. תודה) פלוס עוד כמה זוועות מפה ומשם, אתם יודעות, המזה"ת.

ומה שהכי מזעזע זה שיש רק איזה ארבעים ספרים ברשימה. זה פחות מספר בשבועיים וזה ממש עצוב. בטוח יש די הרבה ששכחתי ולא תיעדתי (יש פנקס שמתעדכן בתדירות יותר גבוהה מהדף הזה ומזין אותו) אבל זה בעיקר כי אני רואה המון סדרות – כשהייתי מובטלת יכולתי לא לעשות דבר מלבד זה במשך ימים שלמים ולצערי זו יכולת שלא ממש איבדתי, חלקן ממש מבישות, חלקן פחות (תראו את Transparent ואת Shameless, וגם את פארגו אם יש לכן קיבה חזקה), אבל אני צריכה לחזור לקרוא.

וגם אתן.

אז הנה מס' 132-170

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה